SEVME KORKUSU VE GÜVEN PROBLEMİ!! (Part 1)




31 Ekim 2013 Perşembe
           Bu aralar saçmaladığımın farkındayım.Hayır makyajı hala seviyorum ama artık yaptığım her alışverişin fotoğrafını çekmek filan zoruma gitmeye başlamıştı.Anladım ki herkes en iyi olduğu konuda yazmalı.Ben de küçük bir kamuoyu yoklamasından sonra saçma hayat tecrübelerimi (18 yaşında neyin tecrübesiyse bu artık :D ) hatalarımı pişmanlıklarımı yazmaya kara verdim!

            Neyse uzatmadan bugün hayatta yaşadığım en berbat sorundan bahsetmek itiyorum.GÜVEN PROBLEMİ ve devamında getirdiği SEVME KORKUSU!Şimdi hepiniz sakin olun kızlar,olayını derinlerine inmemiz lazım.Ben indim merak etmeyin :) Acaba neden güvenemiyoruz söyleyeyim mi? Çünkü ODUN'un biri hayatımıza girip her şeyi bok ediyor.Çünkü biz saftirik saftirik ortalıkta geziyoruz ve onun bize karşı ''sözüm ona masum hisler'' beslediğini düşünüyoruz.Onu gördüğümüzde uğuldayan kulaklarımız o salağın umrunda bile değil.Yaptığı en iyi şey ''ona yazan bücürük''le dalga geçmek ve onu herkese rezil etmek.Siz yolda gördüğünüz herkesi ona benzetmişsiniz,bacağı sizin boyunuz kadar olan kızla gördüğünüzde hüngür hüngür ağlamışsın çok mu?Adam iplemez bile!!!Ondan sonra depresyon yok bilmem ne ,kendinize gelin annem!Bu 1.5 senenizi alabilir ama peşin peşin söyliyim de.Ve ondan sonra hayatta başlayan tersliklerden bahsedeyim.Bir süre tüm erkeklerden ve uzun bacaklı kızlardan nefret edersiniz.Sene sonu geldiğinde de sınav için okuldan ayrılmış olduğuna şükredersiniz.Bir süre kimseyle takılmazsınız ve size yaklaşan her erkeğin amacı sanki sizinle dalga geçmek,eğlenmekmiş gibi hissedersiniz.
               İşte hanımlar güven sorunsalımız da burda başlıyor.Bütün erkekler beni çocuk gibi görüyo,bu mal bana bakıyosa kesin bi bit yeniği vardır,aman bu çocuk beni ne yapsın dalga geçecektir o,ay aman benden uzak Allah'a yakın düşünceleri beyninizi yer durur.Hala ilk ODUN aklınıza geldikçe kalbiniz ağrır!Merak etmeyin onun da çözümünü buldum,AFFETMEK!!
              Affedin kızlar,üzlmeyi bırakın,geriye dönün ve diyin ki artık sen affettim!Ama lafta değil gerçekten isteyerek,hissederek affedin!Onu ilk gördüğünüz anı düşünün ve onu affedin.Sonrasın da ne mi oluyor?İnanılmaz bir hafiflik ve rahatlama.Aslında 2 senedir ruhunuzda taşıdığınız ağır yükün bu olduğunu farkediyorsunuz.
                Affettiniz mi?Güzel.O zaman bundan sonra yapmanız gereken birkaç şey var,gülün,sinemaya gidin,kitap okuyun,alışveriş yapın,müzik dinleyin ve mutlu olun!Gerisi kendiliğinden gelecektir zaten.Sevme korkusuna gelince,onu ben daha çözemedim ki size akıl vereyim ama en kısa zamanda bu konuya da geliriz umarım.Her neyse kızlar ODUN maceramda sürekli yanımda olup telefonumu elimden alarak facebookta onu benim için silen arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler.Onlar olmasaydı ne yapardım bilmiyorum!! Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalınnn :D 


https://www.facebook.com/mihriban.gun
https://twitter.com/Gn_Mhrbn
 
Bu blogtaki yazıların tüm telif hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Instagram

CONTACT ME

Ad

E-posta *

Mesaj *

You Can Comment! Click Here!

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Translate

Copyright © 2015 • MİHRİ'NİN DÜNYASI